Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Opbygning af bestyrelsesuddannelsen med fokus på SMV'er

I 2024 udbyder vi igen to hold.

Det ene hold (hold 18) afholdes som to internater á to dage (modul 1-2 og modul 7-8) på Comwell Kellers Park, Børkop og seks endagsmoduler på Aarhus BSS.

Det andet hold (hold 19) afholdes som fem internater á to dage på Comwell Kellers Park, Børkop.

Bevis på dine bestyrelseskompetencer

Ved uddannelsens afslutning får du et uddannelsesbevis fra Aarhus BSS, som dokumenterer dine bestyrelseskompetencer.

Læs om, hvad du får med uddannnelsen

Kan bestyrelsesforløbet give merit på andre uddannelser?

Bestyrelsesuddannelsen er ikke reguleret efter uddannelses-, eksamens- og karakterbekendtgørelser. Den giver derfor ikke merit på universitetets kompetencegivende uddannelser, for eksempel kan den ikke give merit på en MBA. Baggrunden er, at vi gerne vil kunne optage deltagere med en relevant faglig og jobmæssig baggrund og ejerledere, der driver egen virksomhed, men som nødvendigvis ikke har en universitetsuddannelse.