Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Opbygning af Uddannelse for bestyrelsesformænd

Uddannelsen for bestyrelsesformænd er på universitetsniveau og består af to internater á to dage, som afholdes på Comwell Kellers Park i Børkop. Internatopholdene er blandt andet med til at styrke netværket mellem deltagerne.

Bevis på dine bestyrelseskompetencer

Ved uddannelsens afslutning får du et uddannelsesbevis fra Aarhus BSS, som dokumenterer dine bestyrelseskompetencer.

Læs om, hvilken rolle en formand i bestyrelsen har

Kan bestyrelsesforløbet give merit på andre uddannelser?

Bestyrelsesuddannelsen er ikke reguleret efter uddannelses-, eksamens- og karakterbekendtgørelser. Den giver derfor ikke merit på universitetets kompetencegivende uddannelser, for eksempel kan den ikke give merit på en MBA. Baggrunden er, at vi gerne vil kunne optage deltagere med en relevant faglig og jobmæssig baggrund og ejerledere, der driver egen virksomhed, men som nødvendigvis ikke har en universitetsuddannelse.