Invitation til 10-års jubilæumskonference

I år er det 10 år siden det første hold studerende begyndte på Master i offentlig ledelse. Det vil vi gerne fejre med jubilæumskonference den 30. oktober.

Den 30. oktober kl. 13:00-18:00 inviterer Syddansk Universitet og Aarhus BSS, Aarhus Universitet til 10-års jubilæumskonference for Master i offentlig ledelse i Odense.

Konferencen er for nuværende og tidligere studerende, undervisere og interesserede, og det er gratis at deltage.

Kom og hør om datainformeret ledelse. På scenen er:

• Simon Calmar Andersen, professor, Aarhus BSS
  • Ina Risom Bøge, chefkonsulent, Aarhus Kommune

Oplev også paneldebat om fremtidens lederuddannelser med oplæg ved bl.a.:

• Thomas Molin, kontorchef i Moderniseringsstyrelsen
  • Katja Kayser, Administrerende direktør, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune
  • Kurt Klaudi Klausen, professor, SDU
  • Jørgen Grønnegaard Christensen, professor, Aarhus BSS

Der er et begrænset antal pladser, som fordeles efter først til mølle-princippet, så tilmeld dig allerede nu, hvis du vil sikre dig en plads.

Læs mere og tilmeld dig jubilæumskonferencen