Førende økonomiske eksperter mødes på Aarhus BSS

Professor Simeon Djankov fra London School of Economics and Political Science. Foto: Julia Rolsted Stacey, Aarhus BSS Kommunikation.

Hvad skal der til for at Europa igen bliver en førende økonomisk stormagt? Det var det centrale spørgsmål, der blev debatteret ved arrangementet “Europe’s Growth Challenges” d. 26. maj i s-bygningen. Her afholdt professor Simeon Djankov fra London School of Economics and Political Science en public lecture om Europa’s aktuelle økonomiske udfordringer. Derefter var der paneldebat mellem Djankov og tre førende økonomiske eksperter, som sammen øsede ud af deres viden og svarede på udfordrende spørgsmål fra publikum.

Der var mere end 400 deltagere ved arrangementet, som var organiseret af Studenterforeningen FACCA i samarbejde med Aarhus BSS.

Se flere billeder fra arrangementet her