Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Opbygning af bestyrelsesuddannelsen med fokus på grøn omstilling

Bestyrelseuddannelse med fokus på grøn omstilling foregår på to internater af hver to dages varighed. Første internat er den 18.-19. april og andet internat er den 30.-31. maj 2024.
Internaterne, som blandt andet skal styrke netværket mellem deltagerne, afholdes på Comwell Kellers Park i Børkop.

On-boarding

Inden selve bestyrelsesuddannelsen on-boardes du til uddannelsen, så du kan få det fulde udbytte heraf. Du får bl.a. inspirationsmateriale og en spørgeramme, som hjælper med at kortlægge en virksomheds specifikke interesseområder og udfordringer inden for bæredygtighed.

Bevis på dine bestyrelseskompetencer

Ved uddannelsens afslutning får du et uddannelsesbevis fra Aarhus BSS, som dokumenterer dine bestyrelseskompetencer.

Læs om dit udbytte

Kan bestyrelsesforløbet give merit på andre uddannelser?

Bestyrelsesuddannelsen er ikke reguleret efter uddannelses-, eksamens- og karakterbekendtgørelser. Den giver derfor ikke merit på universitetets kompetencegivende uddannelser, for eksempel kan den ikke give merit på en MBA. Baggrunden er, at vi gerne vil kunne optage deltagere med en relevant faglig og jobmæssig baggrund og ejerledere, der driver egen virksomhed, men som nødvendigvis ikke har en universitetsuddannelse.