Skab nye muligheder med en international MBA-studerende tilknyttet din virksomhed

Aarhus BSS Executive vil gerne i dialog med internationalt orienterede virksomheder omkring et evt. partnerskab vedr. vores internationale MBA-studerende (Full-time MBA).

Et partnerskab handler ikke om penge, men om gensidigt udbytte og muligheder for interaktion mellem virksomhed og business school/universitet. Derfor er vi interesserede i at blive klogere på, hvad vi kan gøre for din virksomhed og hvordan et internship kan skabe værdi for jer. En typisk Full Time-MBA-studerende har international baggrund og erfaring. Han/hun er 30 år og har 6,7 års erhvervserfaring.

Kontakt Thomas Korsgaard på telefon 8715 0402 eller tkors@au.dk for mere information.