Gå gratis på Folkeuniversitetet i vinteren/foråret 2016

Alumner, som er medlem af AU's alumnenetværk, kan hvert semester gratis tilmelde sig en af Folkeuniversitetets forelæsningsrækker i Aarhus, Emdrup (København) eller Herning. Vi forventer, at den gratis tilmelding til forelæsninger i vinteren/foråret åbner onsdag 13/1.

Hvor mange gratis pladser er der?

Der er hvert semester et begrænset antal pladser, som fordeles efter ”først-til-mølle”-princippet.

I efteråret 2015 fik 1.685 personer gratis pladser til forelæsningsrækker på Folkeuniversitetet, og alle pladserne blev optaget inden for de første 24 timer, efter at den gratis tilmelding åbnede.

Hvornår kan du tilmelde dig?

Vi forventer, at tilmeldingen åbner onsdag 13/1. Hold øje med bss.au.dk/alumner og nyhedsbreve fra os, hvor vi informerer, så snart vi ved mere i begyndelsen af januar.

Du kan allerede nu finde en oversigt over forelæsningsrækkerne på Folkeuniversitetets hjemmeside, fuau.dk.