#LederLounge sætter mangfoldighed på dagsordenen: Når rekruttering gør en forskel
Ledere og virksomheder udveksler erfaringer, skaber nye forbindelser, finder nye løsninger, bliver klogere - og vi vil gerne have dig med!
Oplysninger om arrangementet
Tidspunkt
Sted
Aarhus BSS, Fuglesangs Allé 4, S-bygningen
Arrangør
Hør de gode erfaringer og få effektive metoder fra den virkelige verden, når en række virksomheder og eksperter stiller skarpt på, hvordan vi rekrutterer de bedste kandidater med fokus på mangfoldighed og resultater.
Netværksarrangementet er målrettet virksomhedsledere, HR chefer og nøglepersoner inden for forretningsudvikling.
Oplægsholderne vil involvere deltagerne i, hvilke udfordringer man som virksomhed står overfor i relation til mangfoldig rekruttering – og endnu vigtigere; hvordan de kan løses.
PRIS: Gratis
TILMELDING: Brug link øverst
PROGRAM:
- Netværksmorgenmad og indtjek
- Velkomst ved Thomas Medom, rådmand for Sociale Forhold og Beskæftigelse
- Mangfoldig rekruttering: Hvordan og hvorfor? ved Torben Møller-Hansen, direktør, Foreningen Nydansker
- Sådan skaber vi talenter og god forretning: Brugbare værktøjer til at rekruttere mangfoldigt! Ved Helle Sandmann, Senior Talent Acquisition Consultant, Arla Foods amba og Dorte Martinsen, direktør, BM Silo
- Fra leder til leder: Dilemmaer i mangfoldighed
Journalist og relationschef i Lederne, Susanne Hoeck, faciliterer dilemma-debat med:- Moonis Kamil, direktør IPosen
- Dorte Martinsen, direktør, BM Silo
- Helle Sandmann, Senior Talent Acquisition Consultant Arla Foods amba
- Når udfordringer bliver muligheder: Om ledelse af god arbejdspladskultur! Ved Nadia El-Gendi, seniorkonsulent, Cabi
OM LEDER LOUNGES:
Leder Lounges er en række eksklusive netværksevents for ledere og HR ansvarlige, der er opstået i et samarbejde mellem Lederne, Aarhus Universitet, Cabi og Aarhus Charter for Mangfoldighed.
Den første #LederLounge har fokus på mangfoldig rekruttering, mens de kommende lounges kigger dybere ind i hhv. ledelse af god arbejdspladskultur samt ledelse og kommunikation som en parameter for branding.