HD-dimission 2020 - AFLYST

HD-dimissionen aflyses for alle HD-dimittender fra efterårssemesteret 2019 og forårssemesteret 2020 grundet Covid-19-situationen.

Torsdag 18. juni 2020,  kl. 17:00 - 20:00

Bygning S / 2610, Fuglesangs Allé 4, 8210 Aarhus V

Aarhus BSS Alumni

Det er desværre ikke muligt at afholde det vanlige dimissionsarrangement, som var planlagt til afvikling den 18. juni 2020. Beslutningen er foranlediget af Covid-19-situationen og det dertilhørende forbud mod større forsamlinger.

E-mail om dette er sendt til HD-dimittenderne.

Efter veloverstået eksamen tilsendes dimittendernes eksamensbevis gennem e-boks, men dimittender skal selvfølgelig ikke snydes for dimissionskruset, og de skal heller ikke snydes for HD-diplomet.

Dimissionskrus og HD-diplom kan afhentes i receptionen på henholdsvis Fuglesangs Alle 4 eller Birk Centerpark 15 i Herning. Vi giver dig besked, når krus og diplom kan hentes. Du får tilsendt en e-mail, når krus og diplom kan afhentes, hvis du enten er tilmeldt, eller hvis du tilmelder dig alumnenetværket ved Aarhus BSS her. Alternativt kan du holde øje med denne side.

Ved eventuelle spørgsmål kan der rettes henvendelse til hddimission@au.dk.