De to nye prodekaner er fundet

Ny prodekan for undervisning på Aarhus BSS bliver nuværende studieleder på Juridisk Institut, 46-årige Per Andersen, mens 52-årige Per Baltzer Overgaard fortsætter som prodekan for forskning – en post, han har bestridt siden 2011.

”Med Per Andersen som prodekan for uddannelse får vi en mand på posten, der nyder bred anerkendelse som en erfaren og dygtig studieleder, og som med engagement og indsigt har arbejdet på at løfte studieområdet på Juridisk Institut,” siger dekan Thomas Pallesen og fortsætter:

”Jeg er også glad for, at Per Baltzer Overgaard fortsætter som prodekan for forskning. Han er en yderst kompetent og erfaren kapacitet, og hans genansættelse sikrer kontinuitet i fakultetsledelsen.”

Med ansættelsen af de to prodekaner mangler kun en ny institutleder for Institut for Økonomi og for Institut for Forretningsudvikling og Teknologi, før fakultetsledelsen er endeligt på plads.

Per Baltzer Overgaard tiltræder 1. januar, og Per Andersen tiltræder sin stilling 1. februar.