Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Executive Reception om mønstrene i digital disruption

Kom til Executive Reception den 20. maj, hvor vi sætter fokus på digital disruption. Her kan du bl.a. møde professor Robert Austin fra Ivey Business School, som er professor i informationssystemer.

Robert Austin er professor i Information Systems ved Ivey Business School og tilknyttet underviser ved Harvard Medical School og Aarhus BSS. På Ivey står han i spidsen for skolens Learning Innovation Initiative.

Ordet "disruption" bliver brugt i flæng i mange sammenhænge. For eksempel når en konkurrent overrasker en succesfuld og veletableret virksomhed og forvolder alvorlige forretningsmæssige problemer. Forskningen fastslår dog, at der er forskellige typer af "disruption", og at ledere er nødt til at forstå forskellene, for at de kan adressere dem. I sit oplæg "Patterns of Digital Disruption" identificerer Robert Austin tre grundlæggende mønstre i digital disruption og giver forslag til, hvordan man kan forsvare sig mod dem.

Desuden kan du møde Sune Dueholm Müller, som er studieleder for Master i it og Andrea Carugati, som er fagansvarlig på Master i it-fagpakken Digital Innovation og Digital Transformation, som bliver udbudt i efteråret.

Arrangementet er gratis og du er velkommen til at invitere din kollega med, men af hensyn til forplejning beder vi dig tilmelde dig/jer via linket nederst på siden - senest 16. maj kl. 10.

Her finder du også et link til en webside, hvor du kan læse mere om fagpakken Master i Digital Innovation og Digital Transformation og et link til en side, hvor du kan læse mere om professor Robert Austin.

Før og efter oplæggene vil det være muligt at netværke med de andre deltagere og oplægsholdere.

Program for Executive Reception den 20. maj

15.00-15.30
Registrering og networking

15.30-15.35