Du er her: Aarhus BSS Samarbejde Kurser og netværk Masterclass i digital transformation

Masterclass i digital transformation

Masterclass i digital transformation

Få et 360 graders perspektiv på digital transformation, hør hvordan transformationerne påvirker virksomhedens organisering, forretningsmodel og infrastruktur – og hent inspiration til, hvordan I kan geare jeres forretning til fremtiden.


Fakta

Dato: 22.-23. januar 2018

Tid: 10.00-16.00 (morgenmad fra kl. 9.30)

Sted: Aarhus BSS, Fuglesangs Allé 4, 8210 Aarhus V, Bygning 2610 (S-bygningen)

Undervisningssprog: engelsk

Pris:  10.000 kr. ekskl. moms.
Særligt tilbud for Preferred Partners - se nedenfor.

Prisen er inkl. forplejning og materiale samt bøgerne: Leading Digital af George Westerman (256 sider) og The Second Machine Age af Erik Brynjolfsson (306 sider)

Tilmelding: Inden 10. januar 2018

Hvad er digital transformation?

Mange virksomheder øger i disse år deres investeringer inden for digital marketing, e-handel, mobility, automatisering mv. Ofte mangler der dog en sammenhæng mellem de digitale investeringer og overvejelser om, hvordan virksomheden om 5-10 år tjener sine penge, kommunikerer med kunder, medarbejdere og partnere, igangsætter nye produkter og organiserer sine interne arbejdsgange.

På denne 2-dages masterclass har vi et holistisk syn på digital transformation og ser på, hvordan transformationerne påvirker virksomhedens organisering, forretningsmodel og infrastruktur. Hvad sælger vi? Til hvem? Og hvordan får vi vores produkter og services på markedet? Er virksomheden gearet til det internt, og har man de rette folk ombord til opgaven?


Særligt tilbud for Preferred Partners

Virksomheder som er Preferred Partner for talentforløbet i digital transformation kan tilmelde op til to personer gratis på det 2-dages Master Class-forløb.


Dit udbytte

Forskere ved Institut for Virksomhedsledelse, Aarhus BSS der har ekspertise inden for digital transformation, marketing og ledelse præsenterer jer for essensen af:

  • De nyeste digitale trends og deres indflydelse på jeres forretning
  • Innovation i den digitale verden
  • Hvordan arbejder man med "customer touch points" i den digitale verden?
  • Organisering af den digitale organisation
  • Human Resource Management i den digitale organisation
  • Digitaliseringens "costs and benefits" -  fx cyber-kriminalitet
  • Konflikter og paradokser i den digitale organisation

Program

Mandag d. 22. januar 2018

9.30-10-00 Kaffe/the og rundstykker
10.00-11.00 Velkomst og introduktion til digital transformation
Professor Børge Obel og professor Andrea Carugati
11.00-12.00 Innovation og forretningsudvikling i den digitale økonomi (I)
Professor Lars Frederiksen
12.00-13.00 Frokost
13.00-13.45

Innovation og forretningsudvikling i den digitale økonomi (II)
Professor Lars Frederiksen

13.45-14.00 Kaffepause
14.00-15.45 Marketing og ”customer touch points” i den digitale verden
Professor Karen Brunsø og lektor Marco Hubert
15.45-16.00

Opsummering og på gensyn i morgen
Professor Børge Obel og professor Andrea Carugati

Tirsdag den 23. januar 2018

9.30-10-00 Kaffe/the og rundstykker
10.00-10.15 Introduktion til dagens program
Professor Børge Obel og professor Andrea Carugati
10.15-12.00 Organisering og ledelse af den digitale virksomhed
Professor Børge Obel og professor Anders Ryom Villadsen
12.00-13.00 Frokost
13.00-13.45

Human Resource Management i den digitale organisation (I)
Lektor Miriam Flickinger og institutleder Jacob Kjær Eskildsen

13.45-14.00 Kaffepause
14.00-15.00 Human Resource Management i den digitale organisation (II)
Lektor Miriam Flickinger og institutleder Jacob Kjær Eskildsen
15.00-16.00

Digitaliseringens ”costs and benefits”, opsummering og afslutning
Professor Børge Obel og professor Andrea Carugati