Networking og personlig branding

Den 19. februar bliver du inspireret til at dyrke dit netværk mere aktivt til at udvikle din forretning og styrke dit personlige brand.

 

Kan du se din organisation for bare relationer?

De fleste ledere er klar over, at meget af det, der foregår i deres virksomheder, sker uden om de formelle strukturer. Derfor er der behov for at forstå, hvordan de uformelle netværk opstår, og hvad de betyder for virksomheders evner til at forandre sig og tilpasse sig nye krav. Og ikke mindst: Hvilken rolle ledere har i at sikre, at virksomhedens netværk understøtter de strategiske mål.

Aktiv networking

Per Tønsberg Frandsen har siden starten af 2000 beskæftiget sig med aktiv networking og brugt det til at skabe nye forretningsmuligheder. De sidste 10 år i revisionsbranchen, hvor Per har brugt både de fysiske netværk og de sociale medier til at skabe en bedre bundlinje. Per vil via eksempler komme ind på bl.a. empati, elevatortale, pay it forward og strategisk netværk. Per har gennem årene modtaget forskellige priser/anerkendelser som en dygtig netværker.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Thomas Korsgaard på telefon 8715 0402

Program:


Kl. 8:30- 8:55

Registrering, morgenmad og networking

Nyd en kop kaffe og et rundstykke i fagligt selskab med ligesindede

Kl. 8:55-9:00

Velkomst og introduktion

v/Thomas Korsgaard, Markedschef, Aarhus BSS Executive

Kl. 9:00 - 09:45

Aktiv networking

v/Per Tønsberg Frandsen, Business Development, EY

Per Tønsberg Frandsen har siden starten af 2000 beskæftiget sig med aktiv networking og brugt det til at skabe nye forretningsmuligheder. De sidste 10 år i revisionsbranchen, hvor Per har brugt både de fysiske netværk og de sociale medier til at skabe en bedre bundlinje. Per vil via eksempler komme ind på bl.a. empati, elevatortale, pay it forward og strategisk netværk. Per har gennem årene modtaget forskellige priser/anerkendelser som en dygtig netværker.

Kl. 09:45 - 10:15

Kan du se din organisation for bare relationer? 

v/Christian Waldstrøm, Associate Professor, ph.d., Aarhus BSS 

De fleste ledere er klar over, at meget af det, der foregår i deres virksomheder, sker uden om de formelle strukturer. Derfor er der behov for at forstå, hvordan de uformelle netværk opstår, og hvad de betyder for virksomheders evner til at forandre sig og tilpasse sig nye krav. Og ikke mindst: Hvilken rolle ledere har i at sikre at virksomhedens netværk understøtter de strategiske mål. 

Christian Waldstrøm har siden 2000 beskæftiget sig indgående med netværk i mange afskygninger og er i dag en af de førende danske forskere og rådgivere inden for organisatoriske netværk og netværksanalyse. Han er lektor på Aarhus BSS og er kåret som Årets Underviser og har modtaget flere priser for sin forskning. Han er desuden forfatter til flere bøger, herunder 'Ledelse af Netværk', 'Corporate Networking' og ’Netværksanalyse – en introduktion’.  

Kl. 10:15 - 11:00

Q&A med Per Tønsberg Frandsen og Christian Waldstrøm

v/Thomas Korsgaard, Markedschef, Aarhus BSS Executive

Herefter tak for i dag og fortsat mulighed for networking.