Rebound: Fra toppen til bunden – og tilbage igen

Rebound” sætter fokus på virksomheders vej mod at rejse sig efter en krise. Vi har inviteret topchefer og alumner til at tale om deres personlige erfaringer med at lede en organisation, der har taget turen fra toppen til bunden – og tilbage igen.

Tirsdag 29. august 2017,  kl. 08:00 - 11:30

Danske Bank, Kuppelsalen, Laksegade 10, 1063 København K

Aarhus BSS i samarbejde med Hildebrandt & Brandi

Hvad er det, der gør, at nogle organisationer i særlig grad lykkes med at rejse sig efter et tilbageslag? Hvordan lykkes nogle virksomheder med et ”rebound”, når andre ikke gør? Selvom vi alle kender eksempler på organisationer, der har formået at lave et rebound i deres industri, er der ikke én endegyldig formel, der sikrer vejen tilbage til succes.

Ved "Rebound: Fra toppen til bunden – og tilbage igen" hører vi topchefernes historier om, hvilke tanker de har gjort sig i processen, og hvilke valg og fravalg der har haft størst betydning for at kunne få virksomheden til at lykkes. Det er deres personlige beretning om rejsen, hvad de har oplevet som svært, og hvad der har været afgørende for deres succes.

08.00–08.30Ankomst, morgenmad og networking
08.30–08.45Introduktion v/ Line Axelsen, Aarhus BSS og Tomas Lykke, Hildebrandt & Brandi
08.45–09.15Head of Personal Banking, Thomas Mitchell, Danske Bank
09.15–09.45CFO, Anders Götzsche, Lundbeck
09.45–10.15Pause
10.15–10.45Kulturminister Mette Bock, Liberal Alliance
10.45–11.15Paneldebat v/Tomas Lykke, Hildebrandt & Brandi
11.15-11.30Afrunding

Praktisk info

• Dato: tirsdag d. 29. august 2017
  • Tid: 08.00 - 11.30
  • Sted: Danske Bank, Kuppelsalen, Laksegade 10, 1063 København K
  • Sprog: dansk
  • Pris: gratis (Tilmelding er krævet)
  • Tilmeldingsfrist: 22. august 2017
  • Kapacitet: 90 pladser, som bliver fordelt først-til-mølle
  • Forplejning: morgenmad, kaffe, te, vand

> TILMELD DIG NU

(Gælder kun alumner fra Aarhus BSS)

Om indlægsholderne

Thomas Mitchell
Thomas Mitchell er Head of Personal Banking i Danske Bank. Han har været ansat i Danske Bank-koncernen siden 1980, hvor han har været ansvarlig for en række områder, bl.a. som administrerende direktør for Danske Invest og medlem af direktionen i Realkredit Danmark.
Anders Götzsche
Anders Götzsche har været CFO for Lundbeck siden 2007, og før det bestred han gennem et par år en tilsvarende stilling hos Det Berlingske Officin. Endvidere har han været ansat hos Group4Falck.
Mette Bock
Mette Bock (´82) er kultur- og kirkeminister og medlem af Folketinget for Liberal Alliance. I perioden 1992-1998 var hun direktør for Muskelsvindfonden. Mette har desuden været programdirektør hos DR og chefredaktør og direktør for JydskeVestkysten. Mette er cand.scient.pol. fra Aarhus BSS, Aarhus Universitet.
Tomas Lykke
Tomas Lykke (´97) har været partner i Hildebrandt & Brandi siden 2015. Tidligere har Tomas været ansvarlig for privatorganisationen i DONG Energy. Endvidere har han været ansvarlig for kundeservice i TDC og her etableret ”TAK”-programmet. Tomas er cand.merc. fra Aarhus BSS, Aarhus Universitet.