Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Morgenarrangement om sammenhængen mellem forretning og digitalisering

Kom til fagligt arrangement 15. maj kl. 8-11 og hør, hvordan du kan øge konkurrencekraften med digitalisering.

It-vest - samarbejdende universiteter og masteruddannelsen i it inviterer til et fagligt morgenarrangement med titlen 'Øg din konkurrencekraft med digitalisering'. Til arrangementet kan du høre tre oplæg, som hver i sær vil adressere sammenhængen mellem forretning og digitalisering.

Her kan du opleve forskere fra Aarhus BSS, Aarhus Universitet og Syddansk Universitet tale om:

• Hvordan du skaber forretningsudvikling med it i små og mellemstore virksomheder
  • Hvordan du håndterer forskellige digitale kommunikationsteknolgier
  • Hvordan virksomhedsarkitektur på én gang kan skabe stabilitet og agilitet for en forretning

Du har også mulighed for at få vejledning omkring masteruddannelsen i it.

Arrangementet er afholdt, og du kan ikke tilmelde dig.