Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

Skab værdi med it

Få kompetencer til at sikre, at it-investeringer bidrager til værdi for forretningen med fagpakken 'It-strategi og organisation' på Master i it.

Jacob flohr Kristiansen, it-direktør, Sydbank

Fagpakken "It-strategi og organisation" på Master i It tager udgangspunkt i de strategiske udfordringer, som moderne it-organisationer og it-ledere står overfor i dag.

En stor udfordring for mange virksomheder er at sikre et forretningsmæssigt afkast af deres it-investeringer. Et positivt udbytte kræver en overensstemmelse mellem forretningsstrategien, it-strategien og de ressourcer, der anvendes inden for it-området. Fagpakken It-strategi og organisation handler om, hvordan du opbygger og leder it-organisationer og skaber effektive strategibaserede koblinger mellem forretning og it.

Målgruppe
It-strategi og organisation retter sig mod it-ledere og it-medarbejdere i private eller offentlige virksomheder samt konsulenter, der arbejder med it-strategi eller med ledelse af it.

Undervisere
Fagpakken er udviklet af ph.d., professor Andrea Carugati fra Institut for virksomhedsledelse på Aarhus BSS. Andrea Carugati inddrager bl.a. kolleger fra andre universiteter og praktikere med kernekompetencer inden for de forskellige emner.

Læs mere om It-strategi og organisation

Sagt om fagpakken:
"Fagpakken gav et godt billede af, hvordan man tænker forretningsmodeller i en digital tidsalder, og jeg lærte at ”oversætte” forretningssprog til it-sprog. Desuden har jeg brugt min viden fra uddannelsen til at formulere en digitaliseringsstrategi for Sydbank."
Jacob Flohr Kristiansen, it-direktør, Sydbank.

Læs hele udtalelsen

Ansøgningsfrist
Du skal ansøge senest 1. december.

Gå til ansøgningssiden