Nå et niveau højere

Hold dig opdateret

Få info om efteruddannelse, forskning og invitationer til faglige arrangementer direkte i din indbakke.

It-strategi og organisation – studiestart til januar

Få redskaber til at skabe sammenhæng mellem it, organisation og forretning med faget It-strategi og organisation på Master i It.

It-strategi og organisation tager udgangspunkt i de strategiske udfordringer, som moderne it-organisationer og it-ledere står overfor i dag.

En stor udfordring for mange virksomheder er at sikre et forretningsmæssigt afkast af deres it-investeringer. Et positivt udbytte kræver en overensstemmelse mellem forretningsstrategien, it-strategien og de ressourcer, der anvendes inden for it-området. Fagpakken It-strategi og organisation handler om, hvordan du opbygger og leder it-organisationer og skaber effektive strategibaserede koblinger mellem forretning og it.

Målgruppe
It-strategi og organisation retter sig mod it-ledere og it-medarbejdere i private eller offentlige virksomheder samt konsulenter, der arbejder med it-strategi eller med ledelse af it.

Undervisere
Fagpakken er udviklet af lektor, ph.d. Andrea Carugati fra Aarhus BSS.
Andrea Carugati inddrager bl.a. kolleger fra andre universiteter og praktikere med kernekompetencer inden for de forskellige emner.

Du vil blandt andre møde:

• Research Affiliate Nils Fonstad fra CISR, MIT Sloan School of Management
  • Professor Robert Austin fra Copenhagen Business School

Sagt om fagpakken:
"Gennem undervisningen er jeg blevet meget bevidst om, hvor vigtigt det er, at der er en tæt sammenhæng mellem it, organisation og forretning, og jeg har fået redskaber til at skabe denne sammenhæng."
Pernille Krogh Hansen, afdelingsleder for it-support, Sydbank.

Læs mere om fagpakken It-strategi og organisation

Gå til ansøgningsformularen

Du er også velkommen til at kontakte fuldmægtig Helle Gabriel Jensen på tlf. 87 16 61 03 eller mit.bss@au.dk, hvis du har spørgsmål.